Mar 22, 2014

NY INSPIRERANDE PODCAST

I takt med att jag pluggar media blir jag allt mer en medienörd. Följer mediebloggar, läser resumè och lyssnar på podcasts. Kollar in länkar och populärkulturella fenomen och håller på. Min fashination för nättrender är nu lika stor som mitt matintresse var för några år sen, för att inte tala om modeintresset. Dock söker jag inte efter modeinspiration längre eftersom jag nästan drunknar i det. Får dagligen pressmeddelanden från hela världen samt blogginlägg från modeveckan i New York, Milano eller Paris livestremat, och mina uppdragsgivare vill ha regelbundna modeartiklar, så min dagliga "modedos" blir liksom fylld av sig själv. Men tillbaka till ämnet. Ser ni bilden? Det är Norwegians senaste kommunikativa satsning där man lanserat en intervjuserie som lyfter fram människor, med fokus på entreprenörer. "Norwegian hoppas kunna inspirera blivande entreprenörer att våga ge sig ut på resan mot framgång" säger Sara Camursoy, marknadschef på Norwegian. Jag har redan lyssnat på fyra av dem och blev såååå inspirerad, och speciellt avsnittet med fitnesskillen Ove Rytter. Lyssna här:)

No comments:

Post a Comment