Mar 18, 2014

FRUKOST OCH UPPDATERING

Godmorgon! Frukostdags och lite uppdateringar på vad jag håller på med just nu:

* Kommer ni ihåg att jag och Giselle (Cut in Kitchen) skulle arrangera ett event i Maj? Vi har tyvärr bestämt oss för att blåsa av det av olika anledningar. Sådant händer och det är tur att vi avbokade i god tid innan vi arbetat allt för mycket med det.

* Jag har anmält mig till Drivhusets entreprenörsutbildning där jag kommer lära mig om kundsegment, paketering, kundvärde och slutligen få göra en slutpitch inför en juru. Det är lika bra att passa på att gå så många kurser som möjligt nu medan jag pluggar eftersom väldigt mycket är subventionerat nu när man är student:)

* Jag jobbar på min företagsplan och just nu håller Erika och Erik på att ta fram min logga. Bolagsnamnet är färdigt och tänkte berätta för er vad mitt företag skall heta nästa vecka:) Då släpper jag bomben så att säga. 

* Har anmält mig till en kurs i Kreativt Skrivande till sommaren. 

* Det börjar bli en hel del skolarbete. Hemtenta hela nästa vecka och sen är det en kurs i marknadskommunikation som är rätt krävande. 

* Har ändrat min utlandsansökan. Har sökt Sydkorea i andra hand istället för Toronto. Iiiiiiii sååå spännande!!! Snart får vi reda på om vi kommit in:)

Och denna veckan? Skall på nätverksträff på Communicare på onsdag, träffa Annalena Hultman som just kommit hem från Indien, plugga i bibliotelet, ha redovisning och så kommer min barndomsväninna Maggan och hälsar på i helgen. Fullspäckad vecka som vanligt:)

No comments:

Post a Comment