Feb 13, 2011

MY THINGS NO.1



Detta är saker som är som små symboler för mitt liv  just nu. Filmen "Bröllopsfotografen" väckte många etnologiska tankar när det gäller klass och identitet, min kalender som är fullproppad med aktiviteter, min doft som är helt otrolig, mitt favorit nagellack från chanel och min dagkräm som skyddar mot det tuffa klimatet i stockholm samt ansiktsmask med lera som får mig att
slappna av.

These are things that are as small symbols for my life right now. The movie "Wedding Photographer" brought many ethnological ideas about class and identity, my calendar that is full of activities, my scent from PRADA that is amazing, my favorite nail polish from Chanel and my day cream that protects me against the harsh climate in Stockholm and face mask with
clay that makes me relax.



No comments:

Post a Comment