Feb 7, 2011

MONDAY MORNING

Valde en superglad bild på mig från helgen.
This positive pic is from the weekend.
Är ledsen att jag inte hunnit blogga de senaste 4 dagarna, idag är det måndag och dags att skärpa sig. Helgen var mysig, gick ut med Ingrid i stockholm söder för barhäng och konsert på "strand". Söndagen gjorde jag en skoluppgift och så var jag på zouk-kursen. Hann med lite shopping på cheap monday också. Idag hade jag gjort mig iordning för skolan, packat väskan, jag var sminkad och nyduschad och när jag stod på perrongen för att ta tunnelbanan så drabbades jag av akut illamående(!) - verkligen obehagligt. Jag sprang till en buss som tog mig hem fortare än kvickt och nu sitter jag här i sängen och känner mig passiv.

I'm Sorry that I have been so bad. I have not been blogging for the last 4 days but today is Monday and time to start to be active again. The weekend was nice, went out with Ingrid in Stockholm south on bar hanging and concert on "Strand". On Sunday I did a school assignment and I was on the zouk-course. Today, I did make myself prepared for school, packed my bag, I was rouged and when I stood on the platform to take the subway, I started to suffered from acute nausea (!) - really unpleasant. I ran into a bus that took me home very quickly and now I'm sitting here in bed and feel passive. But I have a meeting at 2 and 4 pm so if I feel better I will go on them..



No comments:

Post a Comment