Aug 24, 2014

TILLBAKA TILL VARDAGEN

Kom tillbaka från Turkiet igår som en helt ny människa. Jag har fått inspiration till tusen och detta kommer jag leva på länge. Igår satt jag och lyssnade på turkisk musik samtidigt som jag drack Raki (turkisk spritdryck) och åt baklava. Vad gör man inte för att ha kvar semesterkänslan så länge som möjligt!? Jag kommer portionera ut lite fler bilder från resan nu i veckan för bilderna blev magiska. NU har min höst officiellt börjat och vardagen har satt igång. Idag kör jag planering, massa fix, mejlande och en ompackning för jag drar ju till Karlstad redan ikväll. Denna veckan har jag studier, seminarier, möten och en fotografering för Drivhuset inplanerat och nästa vecka är det minst lika fullspäckat. Det roliga är att ni får följa med på resan:)

No comments:

Post a Comment