Aug 12, 2014

FRANSFÖRLÄNGNING


Kunde inte låta bli att testa fransförlängning som (enligt hon som gjorde det) håller i hela sex veckor. Gick omkring och kände mig allmänt sunkig och ville bara att något skulle hända. Har förvandlats till en riktig lodis under sommaren och utan att ni ser går jag omkring i mysbyxor med katthår, noppriga fleecejackor en risbuske till hår. Ögonfransarna gjorde att min slackerlook fick ett litet lyft hehe Nu känner jag mig lite som en miss Hollywood i mina 12 centimeters fransar * blink blink * ;) I början var det lite ovant och jobbigt för ögonen och det sved rejält. Helt plötsligt kunde fick jag klåda och så kunde tårarna börja rinna. Nu har det gått en vecka och ögonen har vant sig och jag kan blinka normalt utan att en syntet-ögonfrans fastnar. Ja, vad gör man inte för sin fåfänga;)

No comments:

Post a Comment