Aug 27, 2014

MODEANSVARIG FÖR METRO

Förlåt för dålig uppdatering men det har varit supermycket att göra nu sedan jag kom till Karlstad i söndags. NU kan jag iaf berätta mer om vad jag skall pyssla med i höst. Jag skall bli Metro Värmlands nya moderedaktör från och med 26:e September. De vill göra en seriös satsning på mode med stark profilering av mig, och mina modesidor kommer synas varje vecka i Metro och då troligtvis på torsdagar. Om allt funkar och känns bra är det ett löpande samarbete. Min blogg kommer flyttas till VF:s startsida i Oktober och där kommer jag plus några andra bloggare att fronta längst upp på sidan. Jättekul att VF/Metro vill göra en såpass seriös satsning på bloggare och mode. Just nu håller hemsidan på att anpassas och byggas om så att det blir så snyggt som möjligt. Igår hade vi ett möte och både VD:n och chefredaktören Peter Franke samt marknadschefen Patrik Vincent och personal från sälj och webb satt med. Vill sända ett tack till Lina Gärdesund (som sitter till vänster om mig) som från början tipsade redaktionen om mig:) Asså det här blir en sjukt spännande höst jobbmässigt men kanske inte nöjesmässigt. Räknar med många fredagskvällar hemma framför datorn men jag tänker ju så här: Do something today that your future self will thank you for:) Ha en underbar onsdag  

No comments:

Post a Comment