Dec 29, 2013

VECKANS IPHONEBILDER

Här är lite bilder från mobben de senaste fyra dagarna. Som vissa redan vet jobbar jag typ varje dag på ett äldreboende på alla lov när jag hälsar på hos päronen, men däremellan försöker jag hitta på lite annat sköj. Här kommer iphonebilder från torsdag till söndag: 

Bild 1/ Nu har de börjat sälja vårtulpaner i Göteborg Bild 2/ Bild på en fantastisk dansuppvisning från salsafesten som jag var på i torsdags Bild 3/ Käkade ostron för 39 kr styck på hotell Dorsia Bild 4/ Hängde i poolen hoss syrran Bild 5/ Mitt Gör-om-mig reportage i NWT publicerades äntligen Bild 6/ En annan bild från magnifika Dorsia Bild 7/ Ännu en dansbild från i torsdags Bild 8/ Torsdagens look: Blå makeup och fjädrar i öronen Bild 9/ Åt supergod klementindessert som fick smaklökarna att dansa  

No comments:

Post a Comment