Dec 25, 2013

RELEASE

Välkommen, Bienvedino, Welkom, Witamy, Welcome, Bem-vindo, velkommen, benvenuto!! Ja välkomna till min nya blogg eller snarare min första blogg igen, för det här är gamla Angiface fast mer ljus, fräsch och proffsig. Min vän Carl satt och pillade en hel dag med denna blogg för ett par veckor sedan och  Tjoff - resultatet är strålande proffsigt. Till och med en egen domän och allt och det bästa av allt är att det är superenkelt att kommentera.

Vad är nytt då? Egentligen inte så mycket förutom att det är jag som styr och ställer till 100% här och inte någon annan. Jag kommer fortsätta att leverera modeinlägg, intervjuer, dagens outfit, lite personligt men inte privat, vara mer oretuscherad (även om jag älskar att skryta när jag vart hos frisören, men när jag i själva verket oftast har  fett hår). Det blir täta uppdateringar som vanligt och fler tävlingar. 

Ni som känner mig vem vad som komma skall, och ni som för första gången kikar in säger jag varmt välkommen till och om du vill veta mer om vad jag pysslar med är det bara att klicka på fliken "Om Angelica". 

No comments:

Post a Comment