Dec 31, 2013

EN VÄLDIGT KORTFATTAD ÅRS-RESUMÈ ❤

Januari - Var på salsaevent i Göteborg och gick på latinofest med Comboio i Karlstad. Dessutom fyra dagar i Köpenhamn på modeveckan. 


Februari - Var i Malmö en sväng och så fyllde Erik år och vi gick ut ett gäng och åt. Elis bjöd på god middag och jag köpte snygga skor från Dune. 


Mars - Då var jag reporter på Melodifestivalen och så kom min barndomskompis Emelie på besök. Var på en konsert i pingstkyrkan också. 


April - Firade min födelesdag på Palace, gick på salsa kongress och besökte Fresh Fish modemässa. Var också på Circus för första gången på 20 år. 


Maj - Käkade underbar middag på Kitchen and Table, träffade Anna från Svenska Smycken och var på pressvisningar i Stockholm. 

Juni - Lärde mig dansa Kizomba med angolanen Jamba, gick på modefest på Push och började dansa salsa igen på Liseberg. Firade nationaldagen på en båt ute i Göteborgs skärgård. 

Juli - Intervjuade modellen/piloten Vincent Hamilton i Kode, firade Maggans b-day och hängde i Göteborgs skärgård. Drack också drinkar på Skybar.

Augusti - Gick på kändisfest med Annika, var med på Stockholms kulturfestival och Köpenhamns modevecka. Var också flera gånger vid Röda Sten i Göteborg.

September - Var med och anordnade pressvisning i Stockholm, gick på vernissage med jazz och började föreläsa om min blogg och mitt liv. 

Oktober - Var med i Sveriges radio, deltog i Akademisk högtid och hade hemmafest. Maggan kom och hälsade på. 

November - Fick en ny mentor Mikael Solberg, var på pressvisningar i Stockholm och besökte Mårbacka. 

December - Samarbetade en hel del med Giselle, arrangerade Gör-om-mig och åkte på stor dansfest i Göteborg. Och så lanserades min nya blogg. 

När jag suttit och kollat igenom 2013 års bloggbilder blir jag stolt, glad och varm. Jag har lyckats måla mitt liv med de färger jag tycker om, och belöningen ett starkare psyke, en tro på framtiden, ett förbättrat självförtroende och ännu fler drömmar. Tack alla er som funnits där och finns där för mig. Som stöttar och tror på mig. Det är på grund av er som jag vågar ta större kliv framåt. Gott nytt år finingar ❤ 

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous4/9/18

      Hej, jag har kontaktuppgifter till honom om du säger vad det gäller!

      //EW

      elonora_w@outlook.com

      Delete