Jan 29, 2011

AFTER RAIN COMES SUNSHINE

Nu har jag varit 1 vecka i stockholm och INGEN kan nog anklaga mig för att vara lat. Har jobbat hårt med att få nya kontakter, vara kulturell och gå på föreläsningar. Puh, är riktigt trött idag. Träffade en super trevlig tjej idag på SH(södertörn), konstnär med spännande drömmar och ambitioner. Vi gick till Grand där hon skall ställa ut sin konst(!) wow imponerande. Sedan gick jag hem, bytte om och vi tog oss en sväng salsa, alldeles gratis(I love stockholm) och utan en droppe alkohol. Yes-så skall en fredag vara!! Med tanke på hur jag kände igår så måste jag bara säga att klychan: "Efter regn kommer solsken" verkligen stämmer..

Now I've been 1 week in Stockholm, and no one could probably accuse me of being lazy. Has worked hard to make new contacts, be cultural and attending lectures. Puuh, am really tired today.
Met a super nice girl today at SH (Södertörn), an artist with wonderful art-dreams and ambitions. We went to Grand(nice,chic cinema), where she will do an exhibiting with her art (!) wow impressive. Then I went home, switched on and we took a turn salsa, absolutely for free(no spend cash) (I love Stockholm) and without a drop of alcohol. Yes, it couldnt be a better friday!! After how I felt yesterday I must admit that the old one: "after rain comes sunshine" is really true.






2 comments:

  1. Cool blogg, bruden! Fruktansvärt fin salsakväll var det också, nästa gång blir det en helkväll med dans fram på småtimmarna! ;) Ha en underbar dag, peace!/E

    ReplyDelete
  2. Hej yeah!!! det var awesome!! :-) kul att du gillar bloggen. I like yours 2;)

    ReplyDelete