Sep 12, 2011

PELLE MY BABY


Varje gång Pelle sover, skall äta, vill ut, vill in, vill bli klappad, jamar eller kurrar får jag moderskänslor in i märgen. Innan jag skall någonstans måste jag gå och säga hejdå till honom och när jag kommer hem så letar jag upp honom för att se om han mår bra. Om jag bara fick skulle jag bada honom i skumbad, ge honom nyttig spenatpaj med anka, gräddbakelse och kattcupcake vareviga dag. Istället knaprar han sorgligt nog Friskies kattmat och burkmat som luktar apa. Han är min lilla bebis men jag får inte ge honom den omvårdnad han förtjänar - orättvist.

 Every time Pelle sleeps, eat, wants out, wants in, wants to be petted, and purrs meow, I get maternal feelings for him. Before I have to go somewhere I must go and say goodbye to him and when I gets back I always look up to him to see if he's all right. If only I could, I would bathe him in bubble bath, give him nutritious spinach with duck, cream cake and catcupcake every day. But instead of this, he sadly eats Friskies cat food and canned food that smells like a monkey. He is my little baby but I can not give him the care he deserves - unfairly.

No comments:

Post a Comment