Sep 15, 2011

THE LONG WAY TO A DRIVING LICENSE


Godmorgon! igår startade jag den långa resan mot det åtråvärda men dyra körkortet: Symbolen för en viss självständighet och dessutom kan man både resa på ett annorlunda sätt, bo på landet utan tillgång till buss och i många fall utöva ett bilyrke (chaufför, busschaufför, taxiförare, brevbärare med mera). Jag kan knappt bärga mig till jag får det skinande kortet i min hand och att jag snart äntligen, kan köra istället för att ta bussen.

Good morning! Yesterday I started the long journey to get the coveted but expensive driving-license: The symbol of a certain independence and also a fredom to travel in a different way, live on the countryside without access to the bus and also a door out to other proffessions like bus driver, taxi driver or mail carrier. I can not wait until I get the gleaming card in my hand and that I finally, can drive instead of taking the bus. 

No comments:

Post a Comment