Apr 10, 2011

"A BOHEMIAN DREAM" ART OPENING




 
På lördag gick jag på vernissage hos min väninna Emma Persdotter. Hon hade ordnat en tjusig utställning på Grand Biograf på sveavägen. Hon hade målat underbara, färgstarka tavlor med viktiga budskap om fred, kärlek och mångfald. Jag blev särskilt förtjust i "Bohemian princess". Är ledsen för den sämre bildkvaliten som jag levererat den senaste tiden, den vanliga kameran är under reparation.
 
On saturday I went to my friend Emma`s art-opening. Emma had painted wonderful, colorful paintings with important messages about peace, love and diversity. I was particularly in live with the painting: "Bohemian princess".
Am sorry for the poor image quality. My camera is in storage and during the time I use my phone.

1 comment:

  1. Nice!!! :D Tack för att du kom och förgyllde min dag! Och skumpan var jättegod! ;)

    ReplyDelete