Oct 1, 2014

ALEX OCH SIGGE, MINA GAMLA KÄRLEKAR

Skolan är slut för idag och nu har jag svidat om för möte och sen show med Alex och Sigge - Sveriges största mediemän nu eller..? Inte så stora för mig längre men det fanns en tid då de var mina idoler. Var helt besatt av dem ett tag. Lyssnade om de första 20 avsnitten i deras podd och citerade dem titt som tätt. Blev småkär i Sigge. Började drömma om Alex. Men så tog kärleken slut och jag blev irriterad och störd som kärlek kan bli när den inte är besvarad. Slutade också lyssna eftersom de kändes "köpta" och det var så otroligt irriterande att de hela tiden gjorde reklam för deras eget vin och mediokra böcker. Ändå kunde jag inte låta bli att köpa en biljett till kvällens föreställning. Gammal kärlek rostar aldrig eller..? Trots att jag tröttnat på dem och inte lyssnar på dem längre så hoppas jag ändå att kärleken skall blossa upp ikväll när jag ser dessa välklädda herrar på scenen. Lite som att återse någon man höll kär men som det aldrig funkade med, men så är det ändå lite kul att återses en timme eller två. Ses finisar!

No comments:

Post a Comment